Курс за Бренд идентитет на социјалните мрежи

Научи како твојот бизнис или твоите клиенти можат да се издвојат од се поголемата конкуренција на социјалните мрежи

Пријави се за следен термин!

Времетраење: 6 предавања

Сертификат за успешно завршен курс

Ниво: Почетник

Настава: Онлајн (Zoom)

Пополни ја кратката форма и нашиот тим ќе те контактира наскоро.
Доколку имаш прашања и консултации, кликни на копчето Контактирај не за телефонски повик.

Што ќе научиш

Видови на бренд

Што е пишан/вербален, а што визуелен бренд идентитет

Дефинирање на публика и платформа

Креирање Brand Book – Бренд книга

Примери за добри и лоши везуелни и вербални бренд идентитети

Како до поголема препознатливост на бизнисот

Подобрување на интеракцијата со вашата публика

Конкурентска предност преку посилен бренд

Опис на курсот

Во денешниот брз дигитален свет, воспоставувањето силен идентитет на бренд на социјалните медиуми стана поклучно од кога било за бизнисите. Бидејќи огромното мнозинство потрошувачи активно се ангажираат на различни социјални платформи, стана плодна почва за бизнисите да го градат своето присуство, да се поврзат со својата целна публика и да ја поттикнат лојалноста на брендот.

Добро дефинираниот идентитет на брендот на социјалните медиуми служи како моќна алатка која им овозможува на бизнисите да се разликуваат од конкурентите и да остават траен впечаток. Ги опфаќа визуелните елементи, пораките и целокупната личност што ги рефлектираат вредностите, мисијата и уникатниот предлог за продажба на компанијата.

Значењето на идентитетот на брендот на социјалните медиуми лежи во неговата способност да ги хуманизира бизнисите и да создаде значајни врски. Со негување на конзистентен и автентичен глас на брендот, компаниите можат да воспостават доверба, кредибилитет и чувство на блискост со својата публика. Ова, пак, го подобрува ангажманот на клиентите, го поттикнува застапувањето на брендот и на крајот го поттикнува растот на бизнисот.

Зошто курс за бренд идентитет на социјалните мрежи во SMX?

Курсот за бренд идентитет на социјалните медиуми е од суштинско значење за дигиталните маркетери и сопствениците на бизниси. Со разбирање на клучните елементи како визуелна естетика, пораки и таргетирање на публиката, ќе можете ефективно да ги соопштите и споделите вредностите и уникатните понуди на вашиот бренд. 

Овој курс ќе ви овозможи да се истакнете и да изградите лојалност на брендот кој ќе поттикне раст на бизнисот. Освен тоа, ажурирањето со најновите стратегии и најдобри практики за идентитетот на брендот на социјалните медиуми им помага на маркетерите и сопствениците на бизниси да го искористат неговиот огромен потенцијал, да останат пред конкурентите и да го максимизираат своето онлајн присуство за подобри резултати.

За ентузијастите за дигитален маркетинг и сопствениците на мали бизниси, искористувањето на моќта на идентитетот на брендот на социјалните медиуми е стратешки потег што може да ги израмни полето за игра и да даде значителни резултати. Тоа им дава моќ да изградат препознатлив и влијателен бренд, да го прошират својот досег и да напредуваат на денешниот конкурентен пазар.

Запознај jа инструкторката

Елена Цветковска

Mенаџер по Односи со јавноста

Елена е дипломиран менаџер по Односи со јавноста со специјализација во областа на Корпоративното комуницирање.

Нејзините кариерни почетоци се во областа на Односите со јавноста од државни органи, преку корпорации, до невладини организации и мали и средни претпријатија.

Кариерниот фокус ѝ е во областа на креирањето и одржувањето бренд идентитет и бренд имиџ преку интерните и екстерните комуникации – традиционалните и дигиталните комуникациски канали, со посебен акцент на дигиталното претставување на брендот на web, LinkedIn, Facebook и Instagram.

SMX - ЗА НАС

Како тим составен од млади лица полни со енергија и ентузијазам за учење и растење, ние во SMX Academy се стремиме да обезбедиме професионална обука за сите поединци кои сакаат да се стекнат со нови или да ги унапредат своите основни знаења и вештини од сферата на бизнис, маркетинг и ИТ индустријата.

Што имаме постигнато

години постоење
0
курсеви организирано
0 +
учесници
0 +
инструктори во тимот
0

Што велат нашите учесници

Што по завршување на курс во SMX

Сертификат за успешно завршен курс

Видеа и задачи од сите предавања

Додавање во платформата на SMX

Зошто е важен бренд идентитот за бизнисите и маркетерите?

Идентитетот на брендот на социјалните медиуми им помага на бизнисите да се издвојат од конкурентите и да воспостават уникатно и препознатливо присуство во преполниот дигитален пејзаж.

Конзистентниот идентитет на брендот ја поттикнува довербата меѓу клиентите, зголемувајќи го кредибилитетот и ги прави поверојатно да се вклучат и да работат со бизнисот.

Ефективниот идентитет на брендот на социјалните медиуми им овозможува на бизнисите да се поврзат со нивната целна публика на подлабоко ниво, поттикнувајќи ги односите и поттикнувајќи ја лојалноста на клиентите.

Социјалните медиуми даваат можност да се одржи конзистентноста на брендот низ платформите, обезбедувајќи кохезивно и унифицирано искуство на брендот за клиентите.

Силниот идентитет на брендот на социјалните медиуми води до зголемена свесност за брендот, ангажман на клиентите и на крајот го поттикнува растот на бизнисот со привлекување нови клиенти и задржување на постоечките.

За кој е наменет овој курс

Почетници во дигитален маркетинг

Менаџери на социјалните мрежи

Сопственици на бизниси

Маркетинг ентузијасти

Графички дизајнери

Пријавување

За да аплицирате на овој курс, потребно е да ја пополните кратката форма со кликање на копчето АПЛИЦИРАЈ, или директно да не контактирате на телефонскиот број 077 648 049.

Штом ја добиеме вашата апликација, нашиот тим непосредно после тоа, ќе ве контактира телефонски, преку Viber или email каде ќе ги покриеме сите најважни точки кои ве интересираат за приклучување кон групата и започнување со курсот.

НЕКОЛКУ ВАЖНИ ТОЧКИ:

Почеток:

18-ти септември

Времетраење:

6 дена, 2 недели

Распоред:

од 18.30 до 20.30 часот (пон-среда-петок)

Цена:

3 300 денари

Product Development – Програма

1. Idea Generation

  • Идентификација на проблеми или потреби на пазарот кои може да се решат

2. Market Research

  • Истражување на таргет публика, конкуренција и трендови

3. Key Stakeholders and Players

  • Тим на девелопери и нивните улоги (PO, Developers, Testers, Scrum Master итн.)
  • Бизнис стејкхолдери (Тим на продажба, Support, Services, Product Manager)

4. Planning

  • Дефинирање на цели, обем (scope), додатоци

5. Design

  • Wireframes, prototypes и user interface designs

6. Development

  • Quality assurance
  • Bug fixing
  • User acceptance testing

7. Testing

  • Различни методи за тестирање
  • Валидација на функциoналности

8. Launch

  • Лансирање на продукт или новостите

9. Feedback and Iteration

  • Добивање информации од пазарот
  • Имплементација на промени

10. Maintenance and Support

  • Обезбедување постојана поддршка, обновување и подобрување