Курс за Salesforce

Научи да работиш во една од најпопуларните CRM алатки!

Почеток: 25-ти Октомври

Времетраење: 5 предавања

Цена: 3800 денари

Распоред: понеделник и среда (18.00-19.30)

Електронски сертификат за успешно завршен курс

Ниво: Почетник

Настава: Онлајн (Zoom)

Пополни ја кратката форма и нашиот тим ќе те контактира наскоро.
Доколку имаш прашања и консултации, кликни на копчето Контактирај не за телефонски повик.

Или веднаш резервирај го твоето место

Зошто курс за Salesforce во SMX?

Salesforce во моментов е водечка платформа за управување на односите со клиенти (CRM) поради тоа што го унапреди и промени начинот на кој бизнисите управуваат со податоците и интеракциите со клиентите. Во срцето на секоја успешна имплементација на Salesforce е квалификуван администратор на Salesforce.

Токму тоа можеш да бидеш ти со ПОМОШ на овој курс!

Што да очекуваш од овој курс?

Со помош на искусен ментор, ќе научиш како да создаваш извештаи во алатката Salesforce, визуелизираш податоци, и ги автоматизираш процесите. 

Што ќе научиш

Основи на Salesforce

Кориснички интерфејс и навигација

Менаџирање на податоци

Продажба и менаџмент на клиенти

Разбирање на комплексни

Користење на формули за пресметување на работи во извештаите

Прилагодување на Salesforce

Работни процеси и автоматизација

Совети и корисини извори како да се подобрите и да се надградувате во тоа поле

Програма

Day 1: Salesforce Reporting

  • Introduction to Reports and Dashboards
  • Creating Various Report Types: Tabular, Summary, Matrix, and Joined
  • Using Charts in Summary Reports
  • Custom Report Formulas

Day 2: Advanced Reporting

  • Report Enhancements: Bucket Columns and Cross-filters
  • Managing Field History and Data Changes
  • Customizing Report Formats
  • Creating Custom Report Types

Day 3: Dashboard Creation

  • Designing Dashboards with Various Components
  • Dashboard Interactivity with Filters
  • Conditional Highlighting in Reports and Dashboards
  • Customizing Home Pages for Lightning Apps

Day 4: Salesforce Automation

  • Email Alerts and Templates: Classic and Lightning
  • Creating Outbound Messages
  • Streamlining Workflows with Approval Processes
  • Introduction to Process Builder for Automation

Day 5: Salesforce Flows

  • Building Different Types of Flows: Record Triggered, Scheduled, and Screen Flows
  • Converting Workflow Rules into Flows
  • Extending Automation with Flows
  • Installing and Using Flows via the AppExchange

Запознај го инструкторот

Мишел Наумоски

Salesforce admin & Revenue Operation Analyst

 

Мојата безвременска љубов со Salesforce започна пред околу 5 години. Голем дел од мојата професионална поврзаност со Salesforce ја поминав како end-user. Благодарение на тој период добив уникатен увид во тоа како би изгледала идеалната (или блиску до тоа) конфигурација на Salesforce што дозволува лесна примена од корисниците меѓутоа во исто време одговара на бизнис потребите на компанијата.

Изминатите две години работам повеќе на аналитичката страна воглавно како Sales Operations Analyst и како Revenue Operations Analyst. Во Salesforce ги имате сите алатки, без никакво кодирање за да креирате една моќна алатка која овозможува раст на компаниите, но во исто време не ги оптоварува корисниците со непотребни кликови.

Доколку имаш прашања и консултации, кликни на копчето Контактирај не за телефонски повик, или испрати ни порака на вибер!

Или веднаш резервирај го твоето место

Зошто се користи Salesforce?

Salesforce е првенствено познат како CRM (Customer Relationship Management) платформа. Се користи за управување на сите аспекти на клиентските односи, вклучувајќи ги контактите, продажбите, маркетингот и обслужувањето на клиентите. Овозможува компаниите да ја следат и анализираат активноста на клиентите и да ги подобруваат своите односи со нив.

Salesforce им овозможува на организациите да ги автоматизираат различните работни процеси, како што се обработката на продажби, маркетинг кампањи, сервисни застапништва и други. Ова им помага да го зголемат својот производителност, да ги намалат грешките и да ја оптимизираат својата операција.

Salesforce им овозможува на корисниците да ги прегледуваат и анализираат своите податоци преку различни извештаи и дашборди. Ова им помага да ги разберат нивните перформанси, да ги идентификуваат трендовите и да донесуваат информирани одлуки.

Salesforce е платформа со голем број на функционалности и апликации кои можат да се прилагодат според потребите на различните организации. Ова им овозможува на корисниците да ги конфигурираат и да ги прилагодат своите Salesforce околини според своите специфични бизнис потреби.

Salesforce е базиран на Cloud платформа, што значи дека податоците и апликациите се складирани и пристапувани преку интернет. Ова овозможува лесен пристап и соработка меѓу различни корисници, независно од нивната локација.

За кој е наменет курсот за Salesforce:

Продавачи и менаџери на продажба

Менаџери за односи со клиентите

Маркетинг и маркетинг менаџери

Развој на софтвер

Бизнис анализа и консалтинг

Курсот за Salesforce е наменет за сите кои сакаат да ги стекнат или унапредат своите вештини во користење на CRМ и на Salesforce платформата

Пријавување

НЕКОЛКУ ВАЖНИ ТОЧКИ:

Почеток: 25-ти Октомври;


Времетрање: 5 предавања по 120 минути;


Распоред:  понеделник, среда и петок (18.30-20.30);


Цена: 3800 денари;

За да аплицирате на овој курс, потребно е да ја пополните кратката форма со кликање на копчето АПЛИЦИРАЈ, или директно да не контактирате на телефонскиот број 077 648 049.

Штом ја добиеме вашата апликација, нашиот тим непосредно после тоа, ќе ве контактира телефонски, преку Viber или email каде ќе ги покриеме сите најважни точки кои ве интересираат за приклучување кон групата и започнување со курсот.