Водич за оптимизација на LinkedIn профил
- јули 9, 2024
- Објавено од: Hristina Kolova
- Категорија: Digital Marketing Freelancing
Денес LinkedIn е примарната платформа на многумина кога сакаат да започнат нова кариера, или пак ја променат постоечката. Оттука е и значењето на добро оптимизран личен профил на LinkedIn. Но што значи добро оптимизиран?
Преку овој водич, во денешниот блог пост ќе ги опфатиме најважните точки кои сме сигурни дека ќе ви дадат одговори на многу прашања, а на некои и овој блог пост можеби ќе им помогне да бидат препознаени од регрутери за нова работна позиција.
1. Привлечен наслов на вашиот личен профил
Вашиот наслов е првото нешто што луѓето го гледаат, затоа, make it count. Наместо само да го наведете вашето работно место, размислете како сакате да бидете перцепирани. Користете клучни зборови кои ја одразуваат вашата експертиза, на пример, наместо „Marketing Manager“, обидете се со „Innovative Marketing Manager | Brand Strategist | Content Creator Driving Engagement and Growth.” (ги пишуваме на англиски јазик, доколку сакаме да просперираме на странски пазар).
2. Изберете професионална слика на профилот
Сликата на вашиот профил е вашиот дигитален прв впечаток. Изберете висококвалитетна, професионална слика каде што ќе изгледате пристапно и самоуверено. Избегнувајте користење случајни фотографии или премногу уредувани слики.
3. Не се штедете во вашето резиме
Вашето резиме е вашата влезна врата во нови кариерни можности. Тоа треба да го нагласи вашето професионално патување, достигнувања, вештини и она за што имате пасија/желба да го правите во секојдневието. Еве структура која може да ви послужи како инспирација:
Вовед: Кој си ти и што работиш?
Искуство: Што постигнавте?
Вештини и експертиза: Кои се вашите клучни вештини?
Повик за акција: Што барате (на пример, нови можности, вмрежување)?
4. Детали за вашето искуство
Делот за вашето искуство треба да биде повеќе од список на работни места. За секоја позиција, вклучете:
Краток опис на улогата.
Клучни одговорности.
Главни достигнувања (користете метрика за да го квантифицирате вашето влијание).
Релевантни вештини.
Користете точки за јасност и погрижете се секоја улога да раскажува дел од приказната за вашата кариера.
5. Покажете ги вашите вештини
LinkedIn ви овозможува да наведете до 50 вештини. Бидете стратешки за вештините што ќе ги изберете, осигурувајќи дека тие се усогласени со вашите цели во кариерата и клучните зборови што ги бараат регрутерите во вашата индустрија. Не заборавајте да ги преуредите вашите вештини за најрелевантните да бидат на врвот.
6. Добијте препораки
Одобрувањата и препораките од колегите и клиентите додаваат кредибилитет на вашиот профил. Не плашете се да ги побарате. Кога барате препорака, персонализирајте ја вашата порака и потсетете го лицето за конкретни проекти или вештини што би можеле да ги споменат.
7. Вклучете се со содржината
Останете активни на LinkedIn со вклучување со содржина релевантна за вашата индустрија. Споделете статии, коментирајте на објавите и објавувајте своја сопствена содржина. Ова не само што ве одржува видливи, туку и ве позиционира како активна личност која ги следи трендовите и има свој став околу истите.
8. Придружете се и учествувајте во групи
Групите на LinkedIn се одличен начин за поврзување со професионалци во вашата индустрија. Придружете се на групи поврзани со вашата област и учествувајте во дискусии. Ова може да ви помогне да ја проширите вашата мрежа и да стекнете увид од колегите.
9. Оптимизација на вашиот LinkedIn профил
LinkedIn е пребарувач за професионалци, така што оптимизацијата е важна. Користете релевантни клучни зборови низ вашиот профил, особено во делот за наслов, резиме и искуство. Ова ќе ви помогне да се појавувате во резултатите од пребарувањето кога регрутерите или потенцијалните клиенти бараат некој со вашата експертиза.
10. Останете ажурирани
Редовно ажурирајте го вашиот профил. Додадете нови вештини, сертификати и искуства. Ажурираниот профил покажува дека сте активни и ангажирани во вашата кариера.