Пребарување
  • Пон - Пет 9:00 - 17:00
  • Тоше Проевски 8, 2400 Струмица, Македонија
  • +389 77 648 049
SMX
0
0 курсеви 0,00ден
  • Академии
    • Академија за Data Analysis со Python, SQL & Power BI
    • Академија за програмирање со .NET
    • Академија за веб програмирање
  • Bootcamps
    • Human Resources Bootcamp
    • Видео Монтажа Bootcamp
    • Social Media Marketing Bootcamp
    • SEO Bootcamp
    • Product & Project Management Bootcamp
    • Внатрешен дизајн Bootcamp
    • Salesforce Administrator Bootcamp
  • Курсеви
    • Активни Курсеви
    • Снимени курсеви
    • Неактивни курсеви
  • Вебинари
    • Кариера како Data Analyst – Се што треба да знаетé
    • Најважните правила и практики за видео обработка – Како тоа го прават врвните професионалци
    • Вебинар за Data Analysis
    • Вебинар за Fullstack Web Development
    • Погледни ги сите вебинари
  • Блог
  • Регистрирај се
0
0 курсеви 0,00ден
Најава
  • Академии
    • Академија за Data Analysis со Python, SQL & Power BI
    • Академија за програмирање со .NET
    • Академија за веб програмирање
  • Bootcamps
    • Human Resources Bootcamp
    • Видео Монтажа Bootcamp
    • Social Media Marketing Bootcamp
    • SEO Bootcamp
    • Product & Project Management Bootcamp
    • Внатрешен дизајн Bootcamp
    • Salesforce Administrator Bootcamp
  • Курсеви
    • Активни Курсеви
    • Снимени курсеви
    • Неактивни курсеви
  • Вебинари
    • Кариера како Data Analyst – Се што треба да знаетé
    • Најважните правила и практики за видео обработка – Како тоа го прават врвните професионалци
    • Вебинар за Data Analysis
    • Вебинар за Fullstack Web Development
    • Погледни ги сите вебинари
  • Блог

Како до поголема интеракција со емаил кампањите – 3 совети за подобар Email Marketing

  • ноември 15, 2024
  • Објавено од: Hristina Kolova
  • Категорија: Email Marketing
Нема коментари

Кванитетот наспроти квалитетот е често пати во фокус на бројни брендови кои во целокупната бизнис стратегија го имаат вклучено и маркетингот преку емаил. Но, дали овој пристап носи резултати? Секако дека не. Оттука често пати прашањето се насочува кон квалитетот на емаил листата со контакти наместо на содржината која се испраќа преку емаил кампањите. 

Денес истакнуваме три совети кои можат да ве инспирираат околу содржината која ја пишувате во емаил пораките кон вашите потрошувачи. (Со вклучени Примери)!

  1. Запознајте ја вашата публика: персонализација поголема од додавање само на името на почетокот на емаил пораката

Вообичаена грешка: Многу брендови мислат дека додавањето на името на претплатникот на почетокот на пораката е доволна за персонализација. Тие ги игнорираат клучните сознанија за тоа за што се грижи секој претплатник, нивното однесување или претходниот ангажман со брендот. Испраќањето генерички промоции без да се земат предвид интересите на клиентите често резултира со низок ангажман или дури и “unsubscribe”.

Сегментирајте ја вашата листа врз основа на однесувањето, интересите или минати купувања на вашите потрошувачи. Создадете содржина што директно зборува за тие сегменти.

Пример за емаил – Како не треба да биде:

Тема: Здраво [Име], погледнете ја нашата нова колекција!

Почитувани [Име],

Лансиравме нова колекција! Погледнете ја овде [линк]. Не пропуштајте!

Секое добро,

Тим на брендот

Во овој емаил се чувствува автоматска персонализација и не дава никаква посветена вредност или поттик за кликнување на читателот. Всушност се работи за генерална порака што не резонира со претплатникот.

Како треба да биде:

Тема: [Име], новите палта совршено ќе се поклопат со вашиот стил.

Здраво [Име],

Забележавме дека сте заинтересирани за [конкретна категорија, на пр. „одржлива мода“]. Нашата најнова колекција содржи еколошки ткаенини и дизајни кои мислиме дека ќе ви се допаднат. Еве неколку ставки избрани само за вас:

[Персонализиран предлог производ 1]

[Персонализиран предлог производ 2]

Како лојален клиент, уживајте во 10% попуст на вашиот прв производ. Кликнете овде за да истражувате!

Топли прегратки и убав ден,

Тим на бренд

Оваа верзија зборува директно со претплатникот, нудејќи конкретни, релевантни препораки врз основа на нивните претходни интереси, па дури и вклучува мал поттик за купување.

  1. Понудете вредност во секоја е-пошта

Вообичаена грешка: Многу брендови го третираат емаил маркетингот како можност за самопромоција. Тие праќаат мејлови кои зборуваат само за нивните производи или услуги, без да му понудат дополнителна вредност на читателот. Ова често доведува до емаил пораки кои завршуваат во SPAM или во краен случај UNSUBSCRIBE.

Размислете за секој емаил како шанса да ја едуцирате или се забавувате со вашата публика. Понудете вредност во форма на ексклузивни совети, ран пристап, упатства или други ресурси кои се усогласени со вашиот бренд.

Пример е-пошта – Како не треба да биде:

Тема: Возбудливи вести: Растеме!

Почитувани [Име],

Ја проширивме нашата производна линија! Сега ви нуди уште повеќе опции за уживање. Проверете ја нашата нова колекција тука [линк].

Со почит,

Тим на бренд

Иако објавувањето нови производи може да биде корисно, ако секоја е-пошта ја следи оваа шема, ризикува да стане здодевна и предвидлива за претплатниците.

Како треба да биде:

Тема: [Име], Еве како да извлечете максимум од Нашиот НОВ [производ]!

Еј [Име],

Само што го добивте нашиот најнов производ? Еве три начини да ја максимизирате неговата употреба:

[Совет 1]: Започнете со обиди…

[Совет 2]: Користете го заедно со…

[Совет 3]: За најдобри резултати…

Барате повеќе инспирација? Проверете ја нашата објава на блог за креативни начини на користење [производ]. Дополнително, претплатниците добиваат ексклузивни 15% попуст на сите додатоци.

Секое добро,

Тим на брендот

Во овој пример, брендот нуди насоки и ексклузивни совети кои градат доверба и прават претплатникот да се чувствува ценет.

  1. Создадете јасни, примамливи повици за акција (CTA)

Вообичаена грешка: Често се среќаваме со емаил пораки во кои има повеќе од 3 можности за CTA или повик за некаква акција, збунувајќи ги читателите и доведувајќи ги до не превземање на никаква акција. Од друга страна, емаил пораките со слаби или нејасни CTA не успеваат да го поттикнат саканото дејство од читателите.

Користете еден привлечен повик за акција или CTA што се усогласува со целта на емаил пораката, што им олеснува на претплатниците да знаат што да прават следно.

Пример е-пошта – Како не треба да биде:

Тема: Откријте ги нашите најнови зделки и новости на блогот

Здраво [Име],

Имаме нови зделки за производи во [Категорија], дополнително ОБНОВЕН блог со совети за [Тема]. И не пропуштајте ја нашата најнова колекција! Проверете се на нашата веб-страница.

Поздрав,

Тим на брендот

Оваа емаил порака содржи повеќе дејства/информации, што ја прави нејасна на кој сегмент треба да му даде приоритет читателот.

Како треба да биде:

Предмет: [Име], вашата ексклузивна зделка внатре – Заштедете 20% на [производ]!

Здраво [Име],

Само денес, уживајте во 20% попуст на нашиот најнов [производ]. Еве зошто е совршен за вас:

[Придобивка 1]

[Придобивка 2]

[Придобивка 3]

Кликнете подолу за да го побарате вашиот попуст и да уживате во придобивките од [производ]!

CTA: Мојот дополнителен 20% попуст

Секое добро,

Тим на брендот

Со еден јасен CTA, оваа е-пошта дава единствен, силен поттик и му олеснува на претплатникот да преземе акција без премногу фокус на повеќе сегменти.

Како заклучок можеме да заклучиме дека емаил маркетинг е еден посебен сегмент од една бизнис стратегија, и истиот треба да биде третиран со посебно внимание и фокус, како би биле ефкетивни сите планирани и спроведени активности. 

Во SMX Academy организираме Курс за Email Marketing со почеток во Ноември, 2024. Дознај повеќе тука: https://smx.mk/live/kurs-za-email-marketing/ 

За Нас

Локалис Трејд ДООЕЛ
ул. Младинска 230, 2400 Струмица
ДБ: 4027015522348 ЕМБС: 7031351
Жиро сметка: 210070313510133

Линкови

  • Контакт
  • Политика за приватност
  • Политика на враќање на средства
  • Стани инструктор

SMX е официјално CPD акредитиран едукативен центар

Image 1
Image 2

Поддржано од

Image 3
© SMX 2024
Sign In
The password must have a minimum of 8 characters of numbers and letters, contain at least 1 capital letter
Запомни ме
Sign In Регистрирај се
Restore password
Send reset link
Password reset link sent to your email Close
Confirmation link sent Please follow the instructions sent to your email address Close
Your application is sent We'll send you an email as soon as your application is approved. Go to Profile
No account? Регистрирај се Sign In
Lost Password?