Бесплатен вебинар за Social Media Marketing

Facebook Ads стратегија за Ecommerce брендови

Снимен Вебинар

Времетраење: 90 минути

Бесплатно

Ниво: Почетник

Онлајн (Zoom)

Пополни ја кратката форма и нашиот тим ќе те контактира наскоро и ќе ја испрати снимката од вебинарот.
Доколку имаш прашања и консултации, кликни на копчето Контактирај не за телефонски повик.

Со Facebook Ads до зголемена продажба на Ecommerce брендови

Како рекламите на Facebook & Instagram можат да помогнат во зголемување на продажбата на еден бизнис кој поседува онлајн продавница?

Дознај за време на БЕСПЛАТНИОТ ВЕБИНАР!

Зошто да учиш Social Media Marketing?

Секој бизнис денес има потреба од присуство на социјални медиуми. Моќта на социјалните мрежи е токму во корисниците кои активно ги следат и добиваат информации од нив. Поради тоа, компаниите го гледаат потенцијалот за развој на нивниот бизнис преку маркетинг на социјалните мрежи, но реалноста е дека најголем дел од компаниите тоа го прават неуспешно и не знаат како, па им е потребна дополнителна помош од маркетинг агенција или маркетер за социјалните мрежи.

За што ќе зборуваме на вебинарот за
Social Media Marketing

Social Media Management

Што значи Social Media Management? Кои се предностите во работата на секој Social Media Manager?

Основи на Ads Manager

Официјална платформа за креирање Facebook & Instagram реклами

Facebook Ads Sales Стратегии

Facebook Кампањи за зголемена продажба на Ecommerce брендови

Запознај ги говорниците и инструктори на Social Media Marketing Bootcamp

Својата кариера во Дигиталниот Маркетинг ја започнува во 2016 година, преку платформата UpWork каде работи како content и copy writer. Потоа од 2018 година почнува активно да работи како Social Media Manager, а подоцна и како Digital Marketing Specialist опфаќајќи ги дејностите: Social Media Advertising, Social Media Managing, SEO, Email Marketing, Content & Copy writing.
Таа е ментор во делот на Facebook & Instagram Marketing на Social Media Marketing Bootcamp.

Христина Колова

Дигитален Маркетер

Глигор Ризов

Основач на SMX Academy

Глигор Ризов, основач на SMX и основач на дигитална маркетинг агенција Roccad. Глигор има 7 годишно искуство како дигитален маркетер и соработувано со голем број на домашни и странски компании. Во досегашното работење, има менаџирано над 500.000 евра во потрошен буџет на социјалните мрежи, најголем дел за е-тррговија сајтови и генерирање контакти (lead gen) за најразлични индустрии.

Тој е ментор во делот на Facebook & Instagram Marketing на Social Media Marketing Bootcamp.

ЗА НАС

Како тим составен од млади лица полни со енергија и ентузијазам за учење и растење, ние во SMX Academy се стремиме да обезбедиме професионална обука за сите поединци кои сакаат да се стекнат со нови или да ги унапредат своите основни знаења и вештини од сферата на бизнис, маркетинг и ИТ индустријата.

Што имаме постигнато

години постоење
0
курсеви организирано
0 +
учесници
0 +
инструктори во тимот
0

Што велат нашите учесници

SMX организира 4 месечен
Social Media Marketing Bootcamp

Доколку сакаш да започнеш кариера како Social Media Manager првиот чекор е соодветна едукација (добро да ја разбереш работата на социјалните медиуми), а потоа практично да можеш да го имплементираш знаењето. Токму за време на овој Bootcamp имаме вклучено теоретска настава И 1 месец практична работа.

Што ќе научиш на буткампот

Подготвителни техники за дефинирање стратегија и позиционирање на социјалните медиуми: Brand Guide; Brand Identity; Buyer Persona; Competitors Analysis

Комплетно изучување на Paid Facebook & Instagram Advertising (сите типови на реклами; публики; менаџирање на кампањи, итн.)

Поставување комплетни Бизнис Профили на Facebook & Instagram

Органска стратегија на Facebook & Instagram

Изучување на Twitter (X), LinkedIn, TikTok Marketing

Работа на реални проекти

По завршување на интензивното учење во текот на 2-3 месеци, студентите ќе имаат можност да работат на реални проекти за Дигитал Маркетинг агенцијата Eon Eden И Roccad. Реалните проекти ќе бидат зададени од страна на овие две комапнии, а студентите во постојана комуникација и координација со менторите ќе работат заедно како би ги оствариле барањата на клиентите. Ова значи дека 1 месец секој студент ќе има можност да го примени стекнатото знаење преку работа на реални проекти.