Пребарување
  • Пон - Пет 9:00 - 17:00
  • Тоше Проевски 8, 2400 Струмица, Македонија
  • +389 77 648 049
SMX
0
0 курсеви 0,00ден
  • Академии
    • Академија за Data Analysis со Python, SQL & Power BI
    • Академија за програмирање со .NET
    • Академија за веб програмирање
  • Bootcamps
    • Human Resources Bootcamp
    • Видео Монтажа Bootcamp
    • Social Media Marketing Bootcamp
    • SEO Bootcamp
    • Product & Project Management Bootcamp
    • Внатрешен дизајн Bootcamp
    • Salesforce Administrator Bootcamp
  • Курсеви
    • Активни Курсеви
    • Снимени курсеви
    • Неактивни курсеви
  • Вебинари
    • Кариера како Data Analyst – Се што треба да знаетé
    • Најважните правила и практики за видео обработка – Како тоа го прават врвните професионалци
    • Вебинар за Data Analysis
    • Вебинар за Fullstack Web Development
    • Погледни ги сите вебинари
  • Блог
  • Регистрирај се
0
0 курсеви 0,00ден
Најава
  • Академии
    • Академија за Data Analysis со Python, SQL & Power BI
    • Академија за програмирање со .NET
    • Академија за веб програмирање
  • Bootcamps
    • Human Resources Bootcamp
    • Видео Монтажа Bootcamp
    • Social Media Marketing Bootcamp
    • SEO Bootcamp
    • Product & Project Management Bootcamp
    • Внатрешен дизајн Bootcamp
    • Salesforce Administrator Bootcamp
  • Курсеви
    • Активни Курсеви
    • Снимени курсеви
    • Неактивни курсеви
  • Вебинари
    • Кариера како Data Analyst – Се што треба да знаетé
    • Најважните правила и практики за видео обработка – Како тоа го прават врвните професионалци
    • Вебинар за Data Analysis
    • Вебинар за Fullstack Web Development
    • Погледни ги сите вебинари
  • Блог

Најчести грешки при SEO оптимизација Од искуство на менторите на SEO Bootcamp

  • февруари 6, 2024
  • Објавено од: administratorskarabota
  • Категорија: SEO Bootcamp
Нема коментари

Веројатно сте пробале многу методи и сте прочитале еден тон материјал во обид да ги откриете суштински елементи за успехот на SEO оптимизација. Eдноставно е да се изгуби трагата каде грешите во оваа изобилство од алгоритми кои постојано се развиваат. Сепак, во процесот на успешна оптимизација, вообичаени грешки може да се случат дури и кај искусни професионалци. 

Не е само да ги разбереме основните работи на SEO, туку од големо значење за добра оптимизација е и да ги препознаеме грешките во чекорите што можат да ја попречат нашата добра работа. 

Во прилог ви истакнуваме некои од најчестите грешки со кои се среќаваме во чекорите при SEO оптимизација, на кои почетниците па и веќе успешните специјалисти знаат да не обрнат внимание или да ги запостават.

Игнорирање на Публиката

Првата грешка во SEO оптимизацијата би била ако не ја познавате вашата публика и едноставно се водите по она што вие сте си го замислиле. Треба да произведувате содржина за луѓето кои се заинтересирани за неа. Како можете да очекувате вашата публика да ја пронајде и посети вашата веб-страница ако информациите што ги произведувате не се поврзани со нив?

Ако не го знаете однесувањето на вашата публика во пребарувањето, може да завршите со таргетирање клучни зборови кои не се релевантни за нивните прашања. Ова може да доведе до пониско рангирање на пребарувачите и намалена видливост на вашата веб-страница. Содржините што не резонираат со вашата публика веројатно нема да ги привлечат и претворат во посетители. SEO не е само за задоволувањето на пребарувачките алгоритми, се работи и за обезбедување позитивно корисничко искуство. Ако вашата веб-страница не ги задоволува потребите и преференциите на вашата публика, поголема е веројатноста публиката брзо да замине. Ова секако негативно влијае на рангирањето на вашата веб-страница во пребарување.

Непознавање на Конкуренцијата во вашата индустрија

Непознавањето на вашите конкуренти може да резултира со многу пропуштени можности. Не ги игнорирајте едноставно затоа што се конкуренција. Наместо тоа, свртете го во ваша полза како можност за раст и развој. Треба да знаете против кого се борите за да се издвоите од толпата. Затоа, навлезете во анализата на конкурентите. 

Кога зборувам за пропуштени можности, мислам на тоа дека, ако не сте свесни кои се вашите конкуренти, може да пропуштите вредни стратегии што тие успешно ги применуваат. Ова може да вклучува таргетирање одредени клучни зборови, користење ефективена маркетинг стратегија или ангажирање во успешни тактики за градење линкови. Преку нив може да дознаете кои клучни зборови се високо конкурентни во вашата индустрија. А, може да бидат и потенцијални клиенти за градење линкови.

Keyword Stuffing 

Ова се однесува на грешката кога го употребуваме клучниот збор премногу пати во реченица или пасус. Пречестата употреба на клучни зборови се гледа како обид да се манипулира со алгоритмите на пребарувачот наместо да се обезбедат вредни информации за корисниците. Пребарувачите може да ги казнат таквите веб-страници со намалување на нивното рангирање или дури и отстранување од резултатите од пребарувањето. Исто така претрупувањето со исти клучен збор често резултира со содржина која е тешка за читање, што дополнително може да ги исфрустрира корисниците. 

Спротивно на тоа, добро напишаната и привлечна содржина е поверојатно да биде споделена, поврзана и фаворизирана од пребарувачите.

Игнорирање на оптимизацијата на сликите

Оптимизацијата на сликата, вклучително и употребата на целните клучни зборови во ознаката alt, се спроведува многу брзо, но може да резултира со значително подобрување на рангирањето. Добро оптимизираните слики може да се појават во резултатите од пребарувачите, обезбедувајќи дополнителна можност за откривање на вашата содржина. Во блог постовите Алтернативниот текст, обезбедува текстуален опис на сликите. Ова не само што им помага на Пребарувачите да ја разберат содржината, туку и ја прави вашата веб-страна подостапна за корисниците. Секако и присуството на социјалните мрежи позитивно влијае на SEO оптимизацијата, бидејќи со визуелно привлечни, оптимизирани слики веројатност е многу поголема дека ќе се привлечат кликови и споделувања.

Користење на лош Anchor text

Пребарувачите се потпираат на Anchor текстoт за да го разберат контекстот на неговата поврзаност со содржината. Лошиот линкуван текст може да ги збуни корисниците околу содржината што ќе ја најдат на поврзаната страница. Корисниците може да кликнат на линкот очекувајќи продукти врз основа на Anchor текстот, само за да стигнат до дестинацијата и да најдат продукти што не соодветствуват со претходно прочитаното. Кога креирате внатрешни врски (Internal Links), користењето лошo линкуван текст може да направи предизвик за корисниците и пребарувачите да ја разберат врската помеѓу поврзаните страници. Правилно избраниот Anchor текст помага да се воспостават тематски врски и придонесува за добро структурирана веб-страница.

Напишете коментар Откажи одговор

За Нас

Локалис Трејд ДООЕЛ
ул. Младинска 230, 2400 Струмица
ДБ: 4027015522348 ЕМБС: 7031351
Жиро сметка: 210070313510133

Линкови

  • Контакт
  • Политика за приватност
  • Политика на враќање на средства
  • Стани инструктор

SMX е официјално CPD акредитиран едукативен центар

Image 1
Image 2

Поддржано од

Image 3
© SMX 2024
Sign In
The password must have a minimum of 8 characters of numbers and letters, contain at least 1 capital letter
Запомни ме
Sign In Регистрирај се
Restore password
Send reset link
Password reset link sent to your email Close
Confirmation link sent Please follow the instructions sent to your email address Close
Your application is sent We'll send you an email as soon as your application is approved. Go to Profile
No account? Регистрирај се Sign In
Lost Password?