Зошто PR ( Односи со јавноста и комуникација) била и секогаш ќе биде една од најбараните професии?
- април 14, 2022
- Објавено од: Александра Витанова
- Категорија: Дигитален Маркетинг
Дали знаете кои се почетоците на PR (Односи со јавноста и комуникација)?
Многу, мноогу одамна уште во најраните форми на цивилизација луѓето пробувале да комуницираат преку одредени форми на пештерски цртежи. Комуникацијата е една од најстарите човечки практики.
Квалитетниот менаџмент со комуникација или користењето на комуникациски вештини со цел да се постигне одредена слика пред јавноста е сепак понова, модерна потребна која се појавила во периодот на Големата депресија.
Тогаш бизнисите почуствувале на своја кожа дека треба да направат сериозни промени и наместо да ги туркаат луѓето да ги купуваат нивните производи преку реклами, дека треба да работат на тоа да создадат доверба кај потрошувачите.
Еден од најпознатите пионери/имиња во оваа дејност кои би ви биле потребни да ги знаете е Ivy Lee. Во 1914 година им помогнал на семејството Рокфелер да го реформираат нивниот имиџ после голем и смртоносен штрајк од страна на рударите кои работеле во нивната индустрија.
PR ( Денес…)
2000-тите донесоа со себе значителен технолошки напредок, промени во колективната свест на нашето општество и алтернативни начини за водење бизнис. Сите овие достигнувања, исто така, имаа значително влијание врз индустријата за Односи со Јавноста.
Не сите незаборавни моменти во историјата на ПР доаѓаат од кризи. Всушност, една од најпопуларните кампањи на модерната ера „Вистинска убавина“ на Dove – била едноставно создадена за да направи да се чувствуваме убаво во сопствена кожа.
Во 2004 година, истражувањето на Dove покажа дека само 2% од жените се сметаат себеси за убави. Кампањата „Вистинска убавина“ имаше за цел да ги промени идеализираните прикази на убавината користејќи „вистински“ жени како гласноговорници, модели и многу повеќе.
Кога ќе погледнеме наназад на 2010-тите, социјалните медиуми доминираат во насловите.
Не само што социјалните мрежи го променија начинот на кој се поврзуваме со нашите општества и светот околу нас, туку го променија и начинот на кој функционираат бизнисите. Бизнисите беа принудени да станат многу повнимателни на претставувањето на нивниот бренд.
Како што растеше потребата на бизнисите за поконзистентно брендирање и достапност до јавноста, така растеше и потребата од ПР агенции.
ПР фирмите веќе не се само за односи со медиумите; тие развиваат содржина, имаат креативни директори, создаваат реклами и нудат услуги многу подалеку од агенцијата за односи со јавноста од минатото.
Со други зборови, како што се зголемува ПР кризата, се зголемува и потребата за професионален и ефективен ПР одговор.
Многу е променето од 2010 година, а изминатата деценија речиси дефинитивно доведе до значителна еволуција во начинот на кој компаниите за односи со јавноста работат.
Единствената константа во нашиот свет е промената и едвај чекаме да видиме какви промени се очекуваат за ПР индустријата во претстојната деценија.
Зошто да одберете PR како Ваша идна професија ?
Кариерата во односите со јавноста отвора нови и возбудливи можности за работа за аспиративни професионалци.
Да се биде во тек со најновите трендови е само еден од многуте барања за работа на современиот ПР професионалец, а денес, Content маркетингот, блогирањето и социјалните мрежи сочинуваат исто толку од практиката за односи со јавноста како и офлајн компонентите на професијата. што е одлична вест за професионалците кои се занимаваат со медиумите кои сакаат да ги унапредат своите кариери.
Оваа кариера создава одлични можности за запознавање на нови контакти и покани до ВИП забави. Освен секојдневните активности, за да бидете успешни треба да запознавате нови луѓе, да се дружите и да се забавувате. Вашиот социјален календар ќе биде полн со пријатни ангажмани кои со нетрпение ги очекувате.
Со зголемување на потребата за ПР професионалците, можете да бидете уверени дека платите и бонусите исто така се движат во истата насока. Бидејќи тоа е професија водена од резултати, оние со дополнителни знаења од студии и курсеви имаат тенденција да заработуваат значително повеќе со тоа што добиваат повеќе шанса да се истакнат над конкуренцијата.
Луѓето сакаат добра приказна. ПР-от е и секогаш ќе биде вкоренет во влијанието врз мислењата и на крајот менувањето на однесувањето на луѓето. Секогаш ќе има потреба во светот за креирање на наратив – Дали Вие ќе бидете дел од новите PR предизвици во оваа деценија?
Бонус Филмска магија
Што имаат заедничко Сандра Булок, Бен Афлек и Роберт де Ниро?
Сите тие играа во улога на ПР-практичари на големиот екран! Ако не сте ги гледале досега: Our Brand is Crisis (Булок), Jersey Girl (Афлек) или Wag the Dog (Де Ниро), додадете ги овие класици на вашата листа на Netflix што е можно поскоро.
Без разлика дали дали планирате да навлегувате во оваа дејност, или едноставно да дознаете повеќе за PR, фасцинантно е да се гледа холивудски приказ на оваа професија.