Пребарување
  • Пон - Пет 9:00 - 17:00
  • Тоше Проевски 8, 2400 Струмица, Македонија
  • +389 77 648 049
SMX
0
0 курсеви 0,00ден
  • Академии
    • Академија за Data Analysis со Python, SQL & Power BI
    • Академија за програмирање со .NET
    • Академија за веб програмирање
  • Bootcamps
    • Human Resources Bootcamp
    • Видео Монтажа Bootcamp
    • Social Media Marketing Bootcamp
    • SEO Bootcamp
    • Product & Project Management Bootcamp
    • Внатрешен дизајн Bootcamp
    • Salesforce Administrator Bootcamp
  • Курсеви
    • Активни Курсеви
    • Снимени курсеви
    • Неактивни курсеви
  • Вебинари
    • Кариера како Data Analyst – Се што треба да знаетé
    • Најважните правила и практики за видео обработка – Како тоа го прават врвните професионалци
    • Вебинар за Data Analysis
    • Вебинар за Fullstack Web Development
    • Погледни ги сите вебинари
  • Блог
  • Регистрирај се
0
0 курсеви 0,00ден
Најава
  • Академии
    • Академија за Data Analysis со Python, SQL & Power BI
    • Академија за програмирање со .NET
    • Академија за веб програмирање
  • Bootcamps
    • Human Resources Bootcamp
    • Видео Монтажа Bootcamp
    • Social Media Marketing Bootcamp
    • SEO Bootcamp
    • Product & Project Management Bootcamp
    • Внатрешен дизајн Bootcamp
    • Salesforce Administrator Bootcamp
  • Курсеви
    • Активни Курсеви
    • Снимени курсеви
    • Неактивни курсеви
  • Вебинари
    • Кариера како Data Analyst – Се што треба да знаетé
    • Најважните правила и практики за видео обработка – Како тоа го прават врвните професионалци
    • Вебинар за Data Analysis
    • Вебинар за Fullstack Web Development
    • Погледни ги сите вебинари
  • Блог

Како да креираш Бизнис страна на Linkedin (Business LinkedIn Page)

  • јули 24, 2024
  • Објавено од: Hristina Kolova
  • Категорија: Digital Marketing LinkedIn
Нема коментари
Како да креираш Бизнис страна на Linkedin (Business LinkedIn Page)

Бараш едноставен начин како да креираш LinkedIn страна за твојот бизнис, или бизност за кој што работиш?

Со најновите ажурирања на LinkedIn во 2024 година, важно е да ја оптимизирате Бизнис страната на LinkedIn за да привлечете потенцијални клиенти, партнери и вработени. 

Креиравме комплетен ВОДИЧ преку кој ќе можеш на многу лесен начин да креираш LinkedIn Бизнис страна.

1. Како да креираш Бизнис страна на LinkedIn

  • Најави се на твојот LinkedIn профил
  • Кликни на иконата „Work“ во горниот десен агол и избери „Create a Company Page“
    Избери го соодветниот тип на бизнис страница (Мал Бизнис, Среден до Голем Бизнис, Showcase Page, или Образовна Институција)

2. Информации за твојот бизнис профил

  • Лого и насловна слика на компанијата: Користи висококвалитетно лого и привлечна насловна слика која го рефлектира идентитетот на твојот бренд
  • Tagline: Изработи краток и впечатлив таглајн кој ја сумира твојата бизнис активност
  • Overview: Напиши детален опис на компанијата, вклучувајќи ја твојата мисија, визија и што го прави твојот бизнис уникатен. Внеси релевантни клучни зборови за SEO
  • URL на веб-страница: Обезбеди линк до веб-страницата на твојата компанија
  • Локација: Додади ги локациите на твојот бизнис, ако е применливо
  • Контакт детали: Внеси ги контакт информациите на бизнисот како е-пошта, телефонски број и други важни информации

3. Каква содржина треба да објавуваш на твојата Бизнис страна на LinkedIn?

Содржината што ја објавуваш на твојата LinkedIn бизнис страница треба да биде стратешка, релевантна и вредна за твојата публика. Еве неколку идеи за типови на содржина кои можеш да ги објавуваш за да ја зголемиш ангажираноста и видливоста на твојот бизнис:

  • Индустриски Вести и Трендови

Информирај ја твојата публика за најновите вести и трендови во твојата индустрија. Споделувањето на вакви содржини ќе те позиционира како лидер во твоето поле и ќе им помогне на твоите следбеници да останат информирани.

  • Новости за компанијата

Објавувај редовни новости за твојата компанија, како што се нови производи или услуги, проширување на тимот, постигнати цели и значајни настани. Ова ќе помогне да ја задржиш твојата публика да прави интеракција со содржината и информирана за развојот на твојот бизнис.

  •  Објави од тимот на твојата компанија

Споделувај написи или видеа во кои твоите лидери ја делат својата експертиза и мислења за важни теми во индустријата. Ова ќе ти помогне да ја зголемиш довербата и кредибилитетот на твојот бренд.

  • Студии на Случаи и Успешни Приказни

Претстави ги успешните приказни и студиите на случај кои ги покажуваат резултатите од твојата работа. Ова ќе им овозможи на потенцијалните клиенти да видат како твоите производи или услуги можат да им помогнат.

  • Објави за Културата и Тимот

Споделувај содржини кои ја покажуваат културата на твојата компанија и ја истакнуваат твојата тимска работа. Вработените кои споделуваат свои искуства можат да привлечат потенцијални таленти и да го зајакнат брендот на твојата компанија.

  • Едукативни Материјали и Совети

Понуди корисни совети, водичи и едукативни материјали кои можат да им помогнат на твоите следбеници да научат нешто ново или да ги подобрат своите вештини. Оваа содржина може да вклучува блог постови, инфографици, видеа и e-книги.

  • Вебинари и Онлајн Настани

Организирај и промовирај вебинари или онлајн настани каде што можеш да ја делиш твојата експертиза и да одговараш на прашања од твојата публика. Ова ќе помогне да ја задржиш ангажираноста и да создадеш интеракција со твоите следбеници.

  • Искуства на клиенти

Споделувај препораки и прегледи од задоволни клиенти. Оваа социјална потврда може значително да ја зголеми довербата на потенцијалните клиенти во твоите производи или услуги.

  • Анкети и Прашања

Создавај анкети и поставувај прашања за да ја поттикнеш интеракцијата со твојата публика. Ова ќе ти помогне да собереш повратни информации и да го разбереш мислењето на твоите следбеници за различни теми.

  • ПР соопштенија и Медија Покриеност

Споделувај ПР соопштенија и статии каде што твојата компанија е спомената во медиумите. Ова ќе помогне да ја зголемиш видливоста и кредибилитетот на твојот бренд.

Наскоро за сите оние кои имаат потреба од едукација со платформата LinkedIn – односно работат со Маркетинг на LinkedIn, курс за LinkedIn Маркетинг во SMX. Повеќе информации тука: https://smx.mk/live/

За Нас

Локалис Трејд ДООЕЛ
ул. Младинска 230, 2400 Струмица
ДБ: 4027015522348 ЕМБС: 7031351
Жиро сметка: 210070313510133

Линкови

  • Контакт
  • Политика за приватност
  • Политика на враќање на средства
  • Стани инструктор

SMX е официјално CPD акредитиран едукативен центар

Image 1
Image 2

Поддржано од

Image 3
© SMX 2024
Sign In
The password must have a minimum of 8 characters of numbers and letters, contain at least 1 capital letter
Запомни ме
Sign In Регистрирај се
Restore password
Send reset link
Password reset link sent to your email Close
Confirmation link sent Please follow the instructions sent to your email address Close
Your application is sent We'll send you an email as soon as your application is approved. Go to Profile
No account? Регистрирај се Sign In
Lost Password?