Пребарување
  • Пон - Пет 9:00 - 17:00
  • Тоше Проевски 8, 2400 Струмица, Македонија
  • +389 77 648 049
SMX
0
0 курсеви 0,00ден
  • Академии
    • Академија за Data Analysis со Python, SQL & Power BI
    • Академија за програмирање со .NET
    • Академија за веб програмирање
  • Bootcamps
    • Human Resources Bootcamp
    • Видео Монтажа Bootcamp
    • Social Media Marketing Bootcamp
    • SEO Bootcamp
    • Product & Project Management Bootcamp
    • Внатрешен дизајн Bootcamp
    • Salesforce Administrator Bootcamp
  • Курсеви
    • Активни Курсеви
    • Снимени курсеви
    • Неактивни курсеви
  • Вебинари
    • Кариера како Data Analyst – Се што треба да знаетé
    • Најважните правила и практики за видео обработка – Како тоа го прават врвните професионалци
    • Вебинар за Data Analysis
    • Вебинар за Fullstack Web Development
    • Погледни ги сите вебинари
  • Блог
  • Регистрирај се
0
0 курсеви 0,00ден
Најава
  • Академии
    • Академија за Data Analysis со Python, SQL & Power BI
    • Академија за програмирање со .NET
    • Академија за веб програмирање
  • Bootcamps
    • Human Resources Bootcamp
    • Видео Монтажа Bootcamp
    • Social Media Marketing Bootcamp
    • SEO Bootcamp
    • Product & Project Management Bootcamp
    • Внатрешен дизајн Bootcamp
    • Salesforce Administrator Bootcamp
  • Курсеви
    • Активни Курсеви
    • Снимени курсеви
    • Неактивни курсеви
  • Вебинари
    • Кариера како Data Analyst – Се што треба да знаетé
    • Најважните правила и практики за видео обработка – Како тоа го прават врвните професионалци
    • Вебинар за Data Analysis
    • Вебинар за Fullstack Web Development
    • Погледни ги сите вебинари
  • Блог

Како функционира алгоритамот на Facebook & Instagram во 2023?

  • ноември 7, 2023
  • Објавено од: Hristina Kolova
  • Категорија: Bootcamps
Нема коментари

Дали знаеш како функционираат алгоритмите на Facebook & Instagram? Најпрвин, да видиме што се алгоритми? 

Едноставно дефинирано – процеси и правила кои се користат за да се види каква содржина корисниците гледаат, за што имаат интерес, а со тоа да се подобри корисничкото искуство преку прикажување содржина што е најрелевантна, најпривлечна и персонализирана според нивните преференции.

Во прилог, сумирано како алгоритамите функционира на Facebook а како на Instagram:

Алгоритми за рангирање на Инстаграм

Instagram Stories: овој алгоритам дава приоритет на Instagram Stories кои имаат поголема веројатност да предизвикаат интеракција од страна на корисниците. Ги зема во предвид минатите интеракции, историјата на интеракциите и самиот профил кој ја споделува оваа содржина, активноста, комуникацијата со следбениците итн.

Instagram Feed: Алгоритмот за Feed избира содржина од профилите што ги следат корисниците, која што можеби ќе им се допадне. Ја зема во предвид претходната активност на корисникот, популарноста на објавите и веројатноста на корисникот да направи интеракција со содржината.

Instagram Reels: Алгоритмот за Reels се фокусира на доставување видео содржини во кратки форми во кои корисниците ќе уживаат, земајќи ги предвид факторите како мината интеракција, времето на гледање и популарноста на содржината.

Instagram Explorе: Алгоритмот за Instagram Explore препорачува содржина од профили што корисниците не ги следат, но со кои веројатно ќе направат некаква интеракција. Користи фактори како што се минати интеракции, популарност и релевантност на темата.

Алгоритми за рангирање на Фејсбук

Алгоритмот на Facebook користи вештачка интелигенција за да доставува персонализирана содржина до корисниците. Клучниот фокус тука е на релевантноста и корисничките параметри. 

Таа има за цел да даде приоритет на содржината што е релевантна и привлечна за индивидуалните корисници. Висококвалитетната содржина е неопходна за рангирање на платформата. Пример: Видео кое содржи интерактивна содржина, и аудио или звук кој е популарен во моментот.

Препораки за добро рангирање на Facebook & Instagram 

Кога содржината е ваша, оригинална, тогаш и Facebook & Instagram ви даваат предност пред другите бизниси поради тоа што главната цел на двете платформи е да им овозможи што подобро корисничко искуство на своите корисници. 

Оттука, ова се неколку препораки кои можат да помогнат за вашата содржина да се истакне пред другите:

  • Споделете содржина која ќе предизвика некаква интеракција. Пример: Instagram Story кое ќе содржи прашалник на некоја интересна тема, за која следбениците треба да ви дадат нивен фидбек. 
  • Секогаш одговарајте на релевантни коментари, или пак пораки во Инбокс, поради тоа што Инстаграм Алгоритмите ги гледаат и вашите интеракции со следбениците. 
  • Доколку бизнисот ви го дозволува тоа, споделувајте оригинални видео содржини на Facebook. На овој начин ќе допрете до публика која не ве следи.

Во SMX организраме 4-месечен Bootcamp за време на кој во текот на 3 месеци ќе споделиме едукација, информации, и содржина која ќе ви помогне да научите како правилно да се претставите на социјалните медиуми со конкретен бренд, да се позиционирате, и да брендот да биде успешен! Стекнато знаење ќе можете да го примените во практичниот дел каде 1 месец ќе работите на реални проекти за две маркетинг агенции.

Дознајте повеќе тука: https://smx.mk/live/social-media-marketing-bootcamp/ 

За Нас

Локалис Трејд ДООЕЛ
ул. Младинска 230, 2400 Струмица
ДБ: 4027015522348 ЕМБС: 7031351
Жиро сметка: 210070313510133

Линкови

  • Контакт
  • Политика за приватност
  • Политика на враќање на средства
  • Стани инструктор

SMX е официјално CPD акредитиран едукативен центар

Image 1
Image 2

Поддржано од

Image 3
© SMX 2024
Sign In
The password must have a minimum of 8 characters of numbers and letters, contain at least 1 capital letter
Запомни ме
Sign In Регистрирај се
Restore password
Send reset link
Password reset link sent to your email Close
Confirmation link sent Please follow the instructions sent to your email address Close
Your application is sent We'll send you an email as soon as your application is approved. Go to Profile
No account? Регистрирај се Sign In
Lost Password?