Глигор Ризов, основач на SMX и основач на дигитална маркетинг агенција Roccad. Глигор има 9 годишно искуство како дигитален маркетер и соработувано со голем број на домашни и странски компании. Во досегашното работење, има менаџирано над 1.000.000 евра во потрошен буџет на социјалните мрежи, најголем дел за е-тррговија сајтови и генерирање контакти (lead gen) за најразлични индустрии.
Напреден курс за FB & IG рекламирање
Почеток: 25 -ти Септември(среда)
Времетраење: 4 предавања по 120 минути
Распоред: среда и петок од 18.30-20.30 часот
Цена: 4200 денари
Електронски сертификат за успешно завршен курс
Ниво: Напредно
Настава: Онлајн (Zoom)
13 слободни места!
Резервирај го твоето место
Пополни ја кратката форма и нашиот тим ќе те контактира наскоро.
Доколку имаш прашања и консултации, кликни на копчето Контактирај не за телефонски повик или на Viber.
Или веднаш резервирај го твоето место
Програма
Ден 1: Напредно разбирање на стратегиите за рекламирање
– Преглед и анализа на кампањите за Awareness, Consideration и Conversion
– Напредно користење на Facebook & Instagram Insights за подобрување на стратегиите
– Како да се користи Advanced Matching во Facebook Pixel за подобрување на точноста на податоците
Ден 2: Напрени техники за таргетирање
– Напредни стратегии за создавање и користење на Custom Audiences и Lookalike Audiences
– Користење на динамично рекламирање за максимизација на релевантноста и конверзиите
– Практични сесии за оптимизација на таргетирањето преку различни параметри и тестирања
Ден 3: Мерење на ефективност и оптимизација на рекламните кампањи
– Напредни методи за анализа на рекламните кампањи користење на Facebook Attribution
– Техники за A/B тестирање и како да се интерпретираат резултатите за максимално подобрување на перформансите
Ден 4: Каталог на производи и последни трендови
– Креирање на Каталог на производи за веб продавница и рекламирање на каталогот
– Преглед на последните трендови и промени во алгоритмите
Што ќе научиш
Како да ги анализираш и интерпретираш резултатите од постоечки кампањи
Како да процениш кој вид на кампања најмногу одговара
Напредни стратегии за таргетирање
Како се поставува A/B тестирање
Креирање и поставување на Каталог на производи во Meta
Кои се последните трендови и промени во алгоритмите на Facebook & Instagram
Запознај гo инструкторот
Пријавување
НЕКОЛКУ ВАЖНИ ТОЧКИ:
Почеток: 25-ти Септември(среда);
Времетрање: 4 предавања по 120 минути;
Распоред: среда и петок(18.00-20.00);
Цена: 4200 денари;
За да аплицирате на овој курс, потребно е да ја пополните кратката форма со кликање на копчето АПЛИЦИРАЈ, или директно да не контактирате на телефонскиот број 077 648 049.
Штом ја добиеме вашата апликација, нашиот тим непосредно после тоа, ќе ве контактира телефонски, преку Viber или email каде ќе ги покриеме сите најважни точки кои ве интересираат за приклучување кон групата и започнување со курсот.