Комплетен курс за Facebook & Instagram Marketing

Научи како да пласираш успешна содржина на Facebook & Instagram и креираш профитабилни реклами

Нов термин: 30.03.2023

Времетраење: 6 предавања

Цена: 4.000 денари

Сертификат за успешно завршен курс

Ниво: Почетник

Настава: Онлајн (Zoom)

Пополни ја кратката форма и нашиот тим ќе те контактира наскоро.
Доколку имаш прашања и консултации, кликни на копчето Контактирај не за телефонски повик.

Што ќе научиш

Основи на маркетинг на социјалните мрежи | Што е органски, а што платен маркетинг

✔ Како да креираш една комплетна Facebook и Instagram страна

✔ Како да пишуваш Facebook и Instagram објави кои ќе ти донесат резултати

✔ Бесплатни алатки кои ќе ти помогнат во подобрување на работата

✔ Како да рекламираш директно преку Facebook и Instagram

✔ Како да креираш Business Manger, Ad account и Facebook Pixel

✔ Како да креираш целосни кампањи преку Ads Manager

✔ Како да ги анализираш и правилно менаџираш кампањите

✔ Најновите трендови и пракси, како и Facebook и Instagram Advertising policies

Опис на курсот

Facebook и Instagram се едни од најупотребуваните алатки во денешно време за комуникација, споделување и дознавање на новости, поврзување со нови контакти, па дури и онлајн шопинг. Без разлика дали поседуваш свој бизнис, сакаш да започнеш нов бизнис или пак работата ти е поврзана со овие две социјални мрежи, познавањето  во целост на елементите и можностите кои Facebook и Instagram ни ги даваат на нас корисниците е од огромно значење. 

Но дали доволно добро ги познаваш овие две алатки? Една од последните новости што Instagram ја сподели беше за важноста на употребата на #hashtags:

“Instagram #Hashtags повеќе нема да ја имаат истата улога на Instagram објавите како порано, т.е нема да допринесуваат толку многу на резултатите на една објава туку ќе служат повеќе за нејзина категоризација.”

Токму ова е една од главните цели зошто во SMX решивме да го организираме овој комплетен курс за Facebook и Instagram каде ќе научите од наше лично искуство како правилно да се позиционирате на овие две социјални мрежи, следејќи ги најновите трендови и пракси, како и наши тактики кои до сега ни помогнале да оствариме одлични резултати.

Зошто Facebook и Instagram реклами?

Секојдневната потреба од тоа да се биде присутен на онлајн пазарот станува растечки понеопходна за сите бизниси кои сакаат да ја зголемат својата препознатливост. Со континуирано пласирање на квалитетни реклами, освен тоа што може енормно да се зголеми препознатливоста, може значително да се зголеми и продажбата на услуги/производи. Без разлика дали таргет публиката на брендот е B2B или B2C, рекламирањето на Facebook и Instagram може комплетно да го трансформира секој бизнис.

Зошто комплетен курс за Facebook и Instagram во SMX?

Секојдневната потреба од тоа да се биде присутен на онлајн пазарот станува се повече неопходна за сите бизниси кои сакаат да ја зголемат својата препознатливост. Со континуирано пласирање на кавлитетна содржина и реклами, освен тоа што може енормно да се зголеми препознатливоста, може значително да се зголеми и продажбата на услуги/производи. Без разлика дали таргет публиката на брендот е B2B или B2C, присутноста и рекламирањето на Facebook и Instagram може комплетно да го трансформира секој бизнис.

Запознај ги инструкторите

Глигор Ризов, основач на SMX и основач на дигитална маркетинг агенција Roccad.  Глигор има 7 годишно искуство како дигитален маркетер и соработувано со голем број на домашни и странски компании. Во досегашното работење, има менаџирано над 500.000 евра во потрошен буџет на социјалните мрежи, најголем дел за е-тррговија сајтови и генерирање контакти (lead gen) за најразлични индустрии.

Глигор Ризов

Основач на SMX Academy & Roccad

Христина Колова

Дигитален Маркетер и консултант

Својата кариера во Дигиталниот Маркетинг ја започнува во 2016 година, преку платформата UpWork каде работи како content и copy writer. Потоа од 2018 година почнува активно да работи како Social Media Manager, а подоцна и како Digital Marketing Specialist опфаќајќи ги дејностите: Social Media Advertising, Social Media Managing, SEO, Email Marketing, Content & Copy writing. Денес, Христина е успешен дигитален маркетер и консултант, со досегашно искуство во повеќе од 50 компании од различни индустрии, индивидуални бизниси стекнати како клиенти за кои го има спроведено своето знаење и вештини преку платформата UpWork и Fiverr и како дел од тим во веќе естаблирани компании.

SMX - ЗА НАС

Како тим составен од млади лица полни со енергија и ентузијазам за учење и растење, ние во SMX Academy се стремиме да обезбедиме професионална обука за сите поединци кои сакаат да се стекнат со нови или да ги унапредат своите основни знаења и вештини од сферата на бизнис, маркетинг и ИТ индустријата.

Што имаме постигнато

0
години постоење
0 +
курсеви организирано
0 +
учесници
0
компании со кои соработуваме

Што велат нашите учесници

Што по завршување на курс во SMX

Сертификат за успешно завршен курс

Видеа и задачи од сите предавања

Додавање во платформата на SMX

За кој е наменет овој курс

Сопственици на веб страна

Сопственици на бизнис

Маркетери кои работат со Социјални мрежи

Дигитални маркетери

Freelancers

Почетници кои сакаат да ги научат овие две алатки и применат за напредок во кариерата

Пријавување

За да аплицирате на овој курс, потребно е да ја пополните кратката форма со кликање на копчето АПЛИЦИРАЈ, или директно да не контактирате на телефонскиот број 077 648 049.

Штом ја добиеме вашата апликација, нашиот тим непосредно после тоа, ќе ве контактира телефонски, преку Viber или email каде ќе ги покриеме сите најважни точки кои ве интересираат за приклучување кон групата и започнување со курсот.

НЕКОЛКУ ВАЖНИ ТОЧКИ:

Почеток:

30.03.2023

Времетраење:

6 предавања по 120 минути

Распоред:

од 18:30 до 20:30 часот

Цена:

4.000 денари

Ден 1

Вовед во Социјални мрежи (Facebook и Instagram)
Organic Маркетинг на Facebook и Instagram
Paid Маркетинг на Facebook и Instagram

Ден 2

Креирање на Facebook бизнис страна
Комплетирање на страната
Креирање на Instagram бизнис страна
Комплетирање на страната

Ден 3

Видови содржина на Facebook и Instagram
Запознавање со најновите практики и совети за креирање содржина на Facebook и Instagram
Креирање на контент календар
Објавување на содржината на Facebook и Instagram
Распоредување (Scheduling) на содржината на Facebook и Instagram користејќи бесплатни алатки
(Бонус: Алатки кои ќе ви помогнат при креирање на содржината + Бесплатен template за контент календар)

Ден 4

Креирање на Business Manager и бизнис профил за реклами (Ad account)
Вовед во Business Manager
Вовед во Facebook Pixel
Видови на Facebook и Instagram рекламирање (Regular campaigns | Boosted posts)
Бустирање на објава преку Facebook и Instagram

Ден 5

Креирање целосна кампања:
Дефинирање на цел (objective) – што може да се постигне со секој objective
Креирање публики (audiences) – видови публики, најдобри практики за креирање на публики
Детално објаснување на една комплетна кампања со сите нивоа (Campaign level; Ad set level; Ad level)
Креирање на опис на рекламата (ad copy + headline)

Ден 6

Вовед во метриките за рекламирање и анализа на резултатите
Анализирање и менаџирање на кампањата
(Бонус: Advertising Policies + Business Support + Ads Library)