Комплетен курс за Facebook & Instagram Marketing

Научи да работиш во двете најкористени Social Media платформи: Facebook & Instagram

Почеток: 19-ти Март

Времетраење: 7 предавања + 1 БОНУС (РАБОТИЛНИЦА)

Цена: 5000 денари

Сертификат за успешно завршен курс

Ниво: Почетник

Настава: Онлајн (Zoom)

Пополни ја кратката форма и нашиот тим ќе те контактира наскоро.
Доколку имаш прашања и консултации, кликни на копчето Контактирај не за телефонски повик, или испрати ни порака на вибер!​

Или веднаш резервирај го твоето место

Запознај ги инструкторите

Глигор Ризов

Основач на SMX Academy & Roccad

Глигор Ризов е основач на SMX и основач на дигитална маркетинг агенција Roccad.  Глигор има 7 годишно искуство како дигитален маркетер и соработувано со голем број на домашни и странски компании. Во досегашното работење, има менаџирано над 500.000 евра во потрошен буџет на социјалните мрежи, најголем дел за е-тррговија сајтови и генерирање контакти (lead gen) за најразлични индустрии.

Христина Колова

Маркетинг Менаџер во SMX Academy & Roccad

Својата кариера во Дигиталниот Маркетинг ја започнува во 2016 година, преку платформата UpWork каде работи како content и copy writer. Потоа од 2018 година почнува активно да работи како Social Media Manager, а подоцна и како Digital Marketing Specialist опфаќајќи ги дејностите: Social Media Advertising, Social Media Managing, SEO, Email Marketing, Content & Copy writing. Денес, Христина е успешен дигитален маркетер и консултант, со досегашно искуство во повеќе од 50 компании од различни индустрии, индивидуални бизниси стекнати како клиенти за кои го има спроведено своето знаење и вештини преку платформата UpWork и Fiverr и како дел од тим во веќе естаблирани компании.

Што ќе научиш

Како да креираш една комплетна Facebook страна

Како да креираш една комплетна Instagram страна

 Видови содржина на социјалните медиуми, креирање содржина, и анализирање

✔ Како работат Алгоритмите на Facebook & Instagram

✔ Креирање Business Manager, Events Manager (инсталирање на Пиксел)

✔ Како да креираш Ad Account, Видови кампањи

✔ Како да креираш целосна кампања преку Ads Manager

✔Како да креираш кампања за продажба

✔ Како да ги анализираш и правилно менаџираш кампањите

✔ Најновите трендови и пракси, како и Facebook и Instagram Advertising policies

✔ Работилница за Facebook Ads стратегија за SMX

Зошто овој курс во SMX?

Facebook и Instagram се едни од најупотребуваните алатки во денешно време за комуникација, споделување и дознавање на новости, поврзување со нови контакти, па дури и онлајн шопинг. Без разлика дали поседуваш свој бизнис, сакаш да започнеш нов бизнис или пак работата ти е поврзана со овие две социјални мрежи, познавањето  во целост на елементите и можностите кои Facebook и Instagram ни ги даваат на нас корисниците е од огромно значење. 

Но дали доволно добро ги познаваш овие две алатки? Една од последните новости што Instagram ја сподели беше за важноста на употребата на #hashtags:

“Instagram #Hashtags повеќе нема да ја имаат истата улога на Instagram објавите како порано, т.е нема да допринесуваат толку многу на резултатите на една објава туку ќе служат повеќе за нејзина категоризација.”

Токму ова е една од главните цели зошто во SMX решивме да го организираме овој комплетен курс за Facebook и Instagram каде ќе научите од наше лично искуство како правилно да се позиционирате на овие две социјални мрежи, следејќи ги најновите трендови и пракси, како и наши тактики кои до сега ни помогнале да оствариме одлични резултати.

За кого е наменет овој курс

Сопственици на веб страна

Сопственици на бизнис

Маркетери кои работат со Социјални мрежи

Дигитални маркетери

Freelancers

Почетници кои сакаат да ги научат овие две алатки и применат за напредок во кариерата

Пријавување

НЕКОЛКУ ВАЖНИ ТОЧКИ:

Почеток: 19-ти Март;

Времетрање: 7 предавања по 120 минути;

Распоред:  вторник и четврток (18.00-20.00);

Цена: 5000 денари;

За да аплицирате на овој курс, потребно е да ја пополните кратката форма со кликање на копчето АПЛИЦИРАЈ, или директно да не контактирате на телефонскиот број 077 648 049.

Штом ја добиеме вашата апликација, нашиот тим непосредно после тоа, ќе ве контактира телефонски, преку Viber или email каде ќе ги покриеме сите најважни точки кои ве интересираат за приклучување кон групата и започнување со курсот.

Ден 1 – Христина – Креирање комплетна Facebook страна и пласирање во јавноста

  • Креирање на Facebook Business страна
  • Комплетирање на Facebook Business страна
  • Поставување на Автоматски Messenger пораки
  • Најдобри практики за Facebook страна која е на почеток
  • Начини на пласирање на Facebook страната во јавностa

Ден 2 –  Христина – Креирање комплетна Instagram страна и пласирање во јавноста

  • Креирање на Instagram страна (Business account)
  • Комплетирање на Instagram страна (Business account)
  • Поставување на Автоматски Instagram пораки
  • Најдобри практики за Instagram страна која е на почеток
  • Проектна задача за Facebook & Instagram

 

Ден 3 –  Христина – Видови содржина на социјалните медиуми, креирање содржина, и анализирање

  • Instagram Новости 
  • Како Инстаграм алгоритамот работи во 2024?
  • Facebook Новости 
  • Како Facebook алгоритамот работи во 2024?
  • Видови содржина на Facebook и Instagram 
  • Креирање на контент календар
  • Алатки кои ќе ви помогнат при креирање на содржината
  • Анализирање на резултатите од објавите
  • Проектна задача (креирање на Content Calendar)

 

Ден 4 –  Глигор – Креирање Business Manager, Events Manager (инсталирање на Пиксел)

  • Креирање Business Manager
  • Како да ја додадеш Facebook страната во твојот FBM?
  • Како да додадеш луѓе кои ќе менаџираат со вашиот Facebook Business Manager?
  • Што е Facebook Pixel и како се поставува?

 

Ден 5 –  Глигор – Како да креираш Ad Account, Видови кампањи

  • Како да креираш Ad Account
  • Видови кампањи
  • Како да креираш целосна кампања 
  • Структура на кампања
  • Видови публики

 

Ден 6 –  Глигор – Типови кампањи

  • Како да го зголемиме бројот на следбеници на Facebook (followers)
  • Како да го зголемиме бројот на  Instagram следбеници
  • Како да генерираме лидови преку Facebook & Instagram
  • Како да зголемиме продажба (кампањи за продажба)
  • Процес на одобрување/одбивање на реклама
  • Активности на рекламата кои повторно ќе ја префрлат во фазата learning

 

Ден 7 –  Глигор – Како да ги анализираш и правилно менаџираш кампањите

  • Најновите трендови и пракси, како и Facebook и Instagram Advertising policies
  • Анализирање и оптимизирање на кампањи – најважни метрики
  • Најновите трендови и пракси, како и Facebook и Instagram Advertising policies