Kурс за Facebook & Instagram рекламирање (Снимен)

Научи како да креираш успешни и профитабилни реклами на социјалните мрежи

Времетраење: 3 предавања 120 минути

Цена: 2000 денари

Ниво: Почетник

Настава: Снимен материјал од 3 предавања

Пополни ја кратката форма и нашиот тим ќе те контактира наскоро.
Доколку имаш прашања и консултации, кликни на копчето Контактирај не за телефонски повик или на Viber.

Или веднаш резервирај го твоето место

Опис на курсот

Со континуирано пласирање на квалитетни реклами кои ќе застапуваат еден бренд или еден бизнис, освен тоа што може енормно да ја зголеми препознатливоста, туку може значително да ја зголеми и продажбата на услуги или производи на еден бизнис. Без разлика дали таргет публиката на брендот е B2B  или B2C, рекламирањето на Facebook и Instagram може комплетно да трансформира еден бизнис.

Непотребно е да кажеме дека секојдневната потреба од тоа да се биде присутен на онлајн пазарот станува растечки понеопходна, а кое друго место за пласман на реклами ако не Facebook, социјалната мрежа со приближно 2 милијарди активни корисници дневно? Кога станува за маркетинг на социјалните мрежи, Facebook, заедно со Instagram, претставува можеби и најисплатливата опција која носи одлични резултати.

Зошто курс за Facebook & Instagram рекламирање во SMX?

На овој 3-дневен курс, ќе имате можност да се запознаете како Facebook маркетерите креираат, лансираат и оптимизираат реклами за најдобри резултати. Целта на овој курс е да се запознаете со начинот и принципите на како рекламирањето на Facebook и Instagram функционира во секојдневниот живот на еден маркетер.

Ќе имате можност да учите од маркетер кој работи во индустријата веќе 8 години, има искуство од соработка со голем број домашни клиенти од областа на е-трговија, како и со клиенти за генерирање контати во Ирска, Англија и САД.

Што ќе научиш

Користење на Funnel метод на рекламирање

Запознавање со Business Manager & Ads Manager

Правила на рекламирање

Структура на рекламите

Pixel & видови публики

Совети за таргетирање

Видови реклами и избирање со кој вид на реклама да се започне

Најдобри практики за креирање креативи, совети за пишување високо-перформирачки текстови за реклами

Програма

Ден 1:

  • Основите на Facebook & Instagram рекламирање (Awareness, Consideration, Conversion)
  • Запознавање со Business Ads Manager
  • Креирање Business Manager и Ad Account

Ден 2:

  • Запознавање со правила на рекламирање
  • Структура на реклами
  • Запознавање со видовите на метрики
  • Facebook Pixel
  • Видови публики

Ден 3:

  • Видови реклами
  • Креирање реклами
  • Следење на резултати и оптмизирање на реклами

Запознај ја инструкторот

Глигор Ризов​

Основач на SMX Academy & Roccad

Глигор Ризов, основач на SMX и основач на дигитална маркетинг агенција Roccad.  Глигор има 7 годишно искуство како дигитален маркетер и соработувано со голем број на домашни и странски компании. Во досегашното работење, има менаџирано над 500.000 евра во потрошен буџет на социјалните мрежи, најголем дел за е-тррговија сајтови и генерирање контакти (lead gen) за најразлични индустрии.

Доколку имаш прашања и консултации, кликни на копчето Контактирај не за телефонски повик, или испрати ни порака на вибер!

Или веднаш резервирај го твоето место

Пријавување

НЕКОЛКУ ВАЖНИ ТОЧКИ:

Ниво: почетник;

Времетрање: Снимен материјал од 3 предавања по 120 минути;

Цена: 2000 денари

За да аплицирате на овој курс, потребно е да ја пополните кратката форма со кликање на копчето АПЛИЦИРАЈ, или директно да не контактирате на телефонскиот број 077 648 049.

Штом ја добиеме вашата апликација, нашиот тим непосредно после тоа, ќе ве контактира телефонски, преку Viber или email каде ќе ги покриеме сите најважни точки кои ве интересираат за приклучување кон групата и започнување со курсот.