ТРЕНИНГ ЗА СТЕКНУВАЊЕ ПРОДАЖНИ ВЕШТИНИ

Почеток: 27ми септември

Времетраење: 5 дена

Цена: 4800 денари

Ниво: Почетник

Настава: Онлајн (Zoom)

Пополни ја кратката форма и нашиот тим ќе те контактира наскоро.
Доколку имаш прашања и консултации, кликни на копчето Контактирај не за телефонски повик.

Запознај го инструкторот:

Игор Чучков - Sales Trainer

Интернационален sales тренер, инструктор и ментор за sales closers, автор на "GET'EM AT HELLO" - the Ultimate guide for selling via call center. Игор е World Bank country officer како и EBRD & IPARD програм консултант. Со повеќе од 15 години искуство во интернационална продажба и менаџмент, Игор лично има тренирано и обучено над 2000 sales closers за преку 50 интернационални компании лоцирани во над 20 држави низ светот (САД, Индиа, Филипини, Хонгконг, Сингапур, Малта, Холандија, Шведска, Израел, ОАЕ - Дубаи, Македонија, Србија, Албанија, Косово, Босна и други).

SMX - ЗА НАС

Како тим составен од млади лица полни со енергија и ентузијазам за учење и растење, ние во SMX Academy се стремиме да обезбедиме професионална обука за сите поединци кои сакаат да се стекнат со нови или да ги унапредат своите основни знаења и вештини од сферата на бизнис, маркетинг и ИТ индустријата.

Што имаме постигнато

0
години постоење
0 +
курсеви организирано
0 +
учесници
0
компании со кои соработуваме

Што велат нашите учесници

Што по завршување на курс во SMX

Сертификат за успешно завршен курс

Видеа и задачи од сите предавања

Додавање во платформата на SMX

Што ќе научиш

Отворање на процесот на продажбата

Поврзување со потенцијалниот клиент и започнување на комуникација

Презентирање на решенија и солуции

Финализирање (Затворање) на продажбата (Closing)

За кој е наменет овој курс

Секој кој сака да започне кариера во индустрија каде што овие вештини се важни

Секој кој сака да го подобри и усоврши постојното знаење во оваа област

Пријавување

За да аплицирате на овој курс, потребно е да ја пополните кратката форма со кликање на копчето АПЛИЦИРАЈ, или директно да не контактирате на телефонскиот број 077 648 049.

Штом ја добиеме вашата апликација, нашиот тим непосредно после тоа, ќе ве контактира телефонски, преку Viber или email каде ќе ги покриеме сите најважни точки кои ве интересираат за приклучување кон групата и започнување со курсот.

НЕКОЛКУ ВАЖНИ ТОЧКИ:

Почеток:

27.09.2022

Времетраење:

5 дена

Распоред:

од 18:30 до 20:00 часот

Цена:

4800 денари

1.       Што се треба да направите пред да започнете со процесот на продажба?

·       Подготвителна фаза
·       Индивидуално и тимско мотивирање
·       Надминување на стравот од комуникација, разговор, телефонски разговор на тема продажба
·       Креирање и изработка на сите потребни пишани документи пред започнување со процесот на продажбата (Sales Pitch, Sales Script, Objections – Rebuttals, Initial Sales Checklist)

2.       Отворање на процесот на продажбата

·       Како да го започнете процесот на продажбата
·       Основни техники и елементи на отворањето на продажбата
·       Важноста и значењето на говорот на телото (body language) и користење на истиот во процесот на продажбата
·       Важноста на вокабуларот, тоналитетот, бојата на гласот и брзината на зборување

3.       Поврзување со потенцијалниот клиент и започнување на вистинска комуникација

·       Техники на поврзување и стекнување доверба од страна на потенцијалниот клиент
·       Техники на дизајнирање и поставување прашања
·       Разбирање и користење на процесот на Активно Слушање (Active Listening)
·       Техники на откривање и разбирање на вистинските потребите на потенцијалниот клиент

4.       Презентирање на решенија и солуции

·       Техники на презентирање на продуктот / услугата (Presentation skills)
·       Техники на преговарање околу продуктот / услугата и условите на продажбата (Negotiation skills)
·       Техники на убедување при процесот на продажбата (Persuasion skills)
·       Креирање на цена / вредност на продуктот / услугата (Value proposition) и преговарање околу истата

5.       Objections / rebuttals

·       Видови и класификација на забелешките од потенцијалните клиенти
·       Основни техники на надминување на забелешките (objections) од страна на потенцијалните клиенти и креирање на соодветни одговори (rebuttals)

6.       Финализирање (Затворање) на продажбата (Closing)

·       Основни техники на затворање на продажбата (Closing techniques)

7.       Активности после финализирањето на продажбата?

·       After-sales
·       Repeat sales
·       Upsell
·       Cross-sell
·       Customer care
·       Customer satisfaction